ZUS - zmiany w obsłudze klientów
Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach ZUS obsługa klientów w poniedziałki będzie w godz. 8.00–17.00. W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki ZUS obsługują klientów w godz. 8.00–15.00.
W ZUS można też załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu:
podczas e-wizyty,
przez za Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
telefonicznie – pod numerami:
22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn.–pt.) w
godz. 7.00–8.00,
22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzi. 7.00–20.00,
22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn.-pt.) w godzin. 8.00–18.00.
Anna Szaniawska
regionalny rzecznik ZUS
w województwie małopolskim