ZUS - zmiany w obsłudze klientów

ZUS - zmiany w obsłudze klientów

Od 11 lipca br. we wszystkich placówkach ZUS obsługa klientów w poniedziałki będzie w godz. 8.00–17.00. W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku placówki ZUS obsługują klientów w godz. 8.00–15.00.


W ZUS można też załatwić swoje sprawy bez wychodzenia z domu:
 podczas e-wizyty,
 przez za Platformę Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
 telefonicznie – pod numerami:
 22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS - w dni robocze (pn.–pt.) w
godz. 7.00–8.00,
 22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godzi. 7.00–20.00,
 22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy - w dni robocze (pn.-pt.) w godzin. 8.00–18.00.

Anna Szaniawska
regionalny rzecznik ZUS
w województwie małopolskim