piątek, 17 luty 2017 11:09

HARMONOGRAM PRAC KOMISJI PROMOCJI I TURYSTYKI RADY MIASTA KRAKOWA NA ROK 2017

Poniżej przedstawiamy harmonogram pracy Komisji Promocji i Turystyki Rady Miasta Krakowa na 2017 r.

2marca

1. Zasady ruchu drogowego w Krakowie dla autokarów turystycznych. Transport turystów w Krakowie, komunikacja, ruch samochodów osobowych przyjeżdżających turystów.

2.Krakowskie rzemiosło i handel jako spuścizna historyczna i atrakcja turystyczna Krakowa – produkty turystyczne Krakowa związane z tym zagadnieniem w kontekście nowego projektu Programu Wspierania Przedsiębiorczości w Krakowie.

16marca

1.Współpraca miasta z uczelniami. Promocja Krakowa za granicą jako ośrodka naukowego i akademickiego. Poszerzenie współpracy na linii Miasto - Uczelnie posiadające w swoim programie kierunki turystyczne.

2. Współpraca z miastami partnerskimi, wymiana wiedzy i doświadczeń z naszymi zagranicznymi partnerami. Współpraca z innymi miastami w rejonie Europy Centralnej w celu wspólnej promocji turystycznej (Praga, Wiedeń, Bratysława, Budapeszt).

30 marca

1. Spójna promocja ekologicznych zachowań jako element budowania wizerunku Krakowa.

2. Festiwale slow food – moda na zdrowe i ekologiczne jedzenie szansa na zwiększenie ruchu turystycznego. Turystyka kulinarna - Karnawał Smaku, Rewitalizacja Placów Targowych i Kleparzy, Krakowski Karnawał Dobrej Kuchni.

13 kwietnia

1.Startupy jako element promocji gospodarczej miasta, START KRKUP, spotkanie z przedstawicielami środowisk startupowych.

2. Nowe technologie wspomagające turystykę – rozwój aplikacji mobilnej Krakow.pl; rozszerzona rzeczywistość, gry fabularne, itp.

27 kwietnia

1. Wizerunkowy problem agresywnych nietrzeźwych bezdomnych, żebractwa w mieście, szczególnie w centrum miasta.

2. Negatywny wpływ turystyki na komfort mieszkania w centrum miasta. Poprawa bezpieczeństwa w centrum miasta i radzenie sobie z „trudnymi turystami”.

18 maja

1.Obsługa ruchu turystycznego w centrum Krakowa, pojazdy wolnobieżne napędzane silnikami elektrycznymi, dorożki, ogródki kawiarniane, kwiaciarki – funkcjonowanie Rynku Głównego.

2.Potencjał sportowy Krakowa. Wydarzenia sportowe jako element promocji miasta. Efektywność promocyjna wydarzeń sportowych w kontekście turystyki przyjazdowej.

1 czerwca

1.Promocja gospodarcza i inwestycyjna Krakowa na arenie międzynarodowej. Współpraca z krakowskimi korporacjami w celu jej optymalizacji - spotkanie z zarządem ASPIRE.

15 czerwca

1.Rozwój lotniska Kraków Balice i siatki połączeń. Wspólne działania promocyjne Miasta Kraków i Lotniska Kraków Airport na wybranych rynkach.

29 czerwca

1. Kampanie informacyjno-promocyjne miasta na rynkach zagranicznych.

2. Promocja Krakowa przez festiwale – informacja KBF.

6 lipca

1.Impakt ekonomiczny ŚDM na gospodarkę Krakowa.

2.Muzea krakowskie podnoszenie ich atrakcyjności i rozwój.

31 sierpnia

1.Baza wizerunku Krakowa.

2.Prezentacja nowego SIW.

14 września

1.Impakt ekonomiczny ruchu turystycznego na gospodarkę Krakowa.

2.Sieć turystyczna informacji miejskiej.

28 września

1. Program koordynacji Działań Promocyjnych.

2. Przedstawienie przeprowadzonych Badań Marketingowych przez miasto.

12 października

1. Podsumowanie aktualnych ustaleń programu Kraków Network.

2. Centrum Kongresowe ICE, hala Widowiskowo-Sportowa Tauron Arena Kraków, targi w Krakowie jako wzmocnienie oferty biznesowej i kulturalnej w mieście.

26 października

1. Działania promocyjne w mediach społecznościowych Kraków Experience.

2. Rozwój internetowej strony turystycznej krakow.travel.

9 listopada

1.Film Commision i Regionalny Fundusz Filmowy – promocja filmowego wizerunku Krakowa w kraju i za granicą – KBF.

2. Oświetlenie zabytków w Krakowie – informacja ZIKIT.

23 listopada

1. Kampanie promocyjne Budżet Obywatelski i Płać podatki w Krakowie

2. Krakowska Karta Mieszkańca stan prac, przygotowania promocji.

7 grudnia

1.Program strategiczny Promocji Miasta na lata 2016 – 2022 - raport ze stanu realizacji programu strategicznego.

2. Przynależność gminy miejskiej Kraków do Związku Gmin Jurajskich.

21 grudnia

1. Turystyka osób niepełnosprawnych.

2.Obsługa ruchu turystycznego - taksówki (dostępność, rzetelność usług, estetyka)

3. Współpraca promocyjna z POT i MOT. Współpraca na linii Województwo Małopolskie - Kraków w zakresie promocji.

Propozycje dodatkowe:

1.Prezentacja Kraków na Maxxa – przygotuje Rafał Moryto

2.Rok Wisły – promocja zrównoważonej turystyki

3.Analiza materiałów pokongresowych „Wnioski i rekomendacje Kongresu Turystyki Polskiej 12-14.X.2016, Świdnica” w kontekście miasta Krakowa.

4. Kraków miasto przyjazne dla wszystkich – jak rozwiązać problemy przesycenia miasta turystami.

5. Kraków nasz wspólny skarb i interes: Spotkanie przedstawicieli kościołów, muzeów, branży turystycznej, służb miejskich.

6. Liczba koncesji na sprzedaż alkoholu w Krakowie. Procedura wydawania koncesji oraz sposoby weryfikowania poprawnego prowadzenia ww. działalności. Egzekwowanie przez Policję i Straż Miejską przestrzegania porządku i ciszy nocnej w Krakowie.

Polecane lokale użytkowe do wynajęcia

 

XXVII Edycja Konkursu „Teraz Polska”

 POLECAMY

 marr

supober

wodociagi

 

Archiwum

archiwum